Tìm kiếm ứng viên miễn phí hãy đồng hành cùng WORKBANK.VN
Chức danh/Vị trí: Nhân viên xuất nhập khẩu

Đinh Trang
Ngày sinh: 24-02-1985
Giới tính: Nữ - Đã kết hôn
Quốc gia: Viet Nam
Điện thoại: 0971573979
Địa chỉ: 26/14 DHT 11, Phường Đông Hưng Thuận, Quận 12, Hồ Chí Minh
Email: trangdinh1416@gmail.com
- My target is to develop myself and have a position of professional.
- Work in an active environment with precious opportunities for career advancement.
- Become an excellent employee in the field and the duties they undertake.
Công ty đã từng làm việc
Binh Thuan Electric Ltd
* Personal staff
- Do all administrative jobs in the office.
- Translate all documents (from Vietnamese to English) relating to the workers (record, document, letter...) for senior.
Vinh Nam JSC
* Secretary
- Assist project manager in arranging meetings with client, contractors, design consultants.
- Receive and deliver all drawings, correspondence from & to client, contractors and design consultants.
- File all documents relating to the undertaking projects.
- Support client with preparing and issuing tender documents to contractors.
Ngoc Quang Logistics
* Customer service, operation, document
- Arrange meetings with client, attend the meetings and take notes of meeting's contents.
- Check with carrier (airlines: CX, BR, VN, HX, CI, TK..., sealines: Wanhai, TS Lines, Yangming, Huyndai, Maerk...) or with agent to offer tariff to client.
- Find & connect with agent oversea via network such as WCA, WLIN to check freight & handle nominated shipment.
- For export shipment: Receive client's requirement, make & send booking confirmation, prepare document: C/O, Fumigation, Health Certificate then release AWB.
- For import shipment: Collect relative documents, fill in MNF, upload MNF via VNSW, send Arrival Notes & Debit Note, release D/O.
- Liaising with customer for goods arrival & delivery, unexpected trouble.
- Handling requests from customer/partner by providing smooth and efficient methods and maximizing their satisfaction.
- Handling and solving all emails relative the task.
- Follow up loading schedule daily, follow up booking confirmation from client.
- Check document such as: Invoice, packing list, C/O, B/L, AWB... before sending docs dispatch to customer.
- Handle the claims, provide documents in need to customer.
- Other administrative duties as required by manager.
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Ngô Minh Hoa
- Nhân viên xuất nhập khẩu Dương Viết Luân
- Chuyên viên ngành logistics Nguyễn Hồng Hiền
- Nhân viên xuất nhập khẩu Doãn Thị Tuyết
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Đỗ Ngọc Minh Huyền
- Nhân viên xuất nhập khẩu Vũ Hương
- Nhân viên xuất nhập khẩu Đào Hương
- Nhân viên thu mua, xuất nhập khẩu Nguyễn Thu Uyên
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Bùi Viết Sang
- Nhân viên xuất nhập khẩu Nguyễn Thu Hường

PGI mang trải nghiệm 'Trạm âm thanh, chạm cảm xúc' đến triển lãm P.H.E Show

Nestlé ra mắt NAN INFINIPRO A2 bước 3 cải tiến mới

Americano Coffee chinh phục F&B với phong cách cao bồi Texas

BUV đạt kiểm định quốc tế được Bộ GD&ĐT công nhận

Nông Dược Toàn Cầu - Bộ sản phẩm đáp ứng đa dạng nhu cầu nông nghiệp
