Tìm kiếm ứng viên miễn phí hãy đồng hành cùng WORKBANK.VN
Chức danh/Vị trí: Nhân viên xuất nhập khẩu
Đinh Trang
Ngày sinh: 24-02-1985
Giới tính: Nữ - Đã kết hôn
Quốc gia: Viet Nam
Điện thoại: 0971573979
Địa chỉ: 26/14 DHT 11, Phường Đông Hưng Thuận, Quận 12, Hồ Chí Minh
Email: trangdinh1416@gmail.com
- My target is to develop myself and have a position of professional.
- Work in an active environment with precious opportunities for career advancement.
- Become an excellent employee in the field and the duties they undertake.
Công ty đã từng làm việc
Binh Thuan Electric Ltd
* Personal staff
- Do all administrative jobs in the office.
- Translate all documents (from Vietnamese to English) relating to the workers (record, document, letter...) for senior.
Vinh Nam JSC
* Secretary
- Assist project manager in arranging meetings with client, contractors, design consultants.
- Receive and deliver all drawings, correspondence from & to client, contractors and design consultants.
- File all documents relating to the undertaking projects.
- Support client with preparing and issuing tender documents to contractors.
Ngoc Quang Logistics
* Customer service, operation, document
- Arrange meetings with client, attend the meetings and take notes of meeting's contents.
- Check with carrier (airlines: CX, BR, VN, HX, CI, TK..., sealines: Wanhai, TS Lines, Yangming, Huyndai, Maerk...) or with agent to offer tariff to client.
- Find & connect with agent oversea via network such as WCA, WLIN to check freight & handle nominated shipment.
- For export shipment: Receive client's requirement, make & send booking confirmation, prepare document: C/O, Fumigation, Health Certificate then release AWB.
- For import shipment: Collect relative documents, fill in MNF, upload MNF via VNSW, send Arrival Notes & Debit Note, release D/O.
- Liaising with customer for goods arrival & delivery, unexpected trouble.
- Handling requests from customer/partner by providing smooth and efficient methods and maximizing their satisfaction.
- Handling and solving all emails relative the task.
- Follow up loading schedule daily, follow up booking confirmation from client.
- Check document such as: Invoice, packing list, C/O, B/L, AWB... before sending docs dispatch to customer.
- Handle the claims, provide documents in need to customer.
- Other administrative duties as required by manager.
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Hà Lệ Khanh
- Nhân viên logistics, dịch vụ khách hàng Phạm Ngọc Huyền
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Ngô Minh Hoa
- Nhân viên xuất nhập khẩu Dương Viết Luân
- Chuyên viên ngành logistics Nguyễn Hồng Hiền
- Nhân viên xuất nhập khẩu Doãn Thị Tuyết
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Đỗ Ngọc Minh Huyền
- Nhân viên xuất nhập khẩu Vũ Hương
- Nhân viên xuất nhập khẩu Đào Hương
- Nhân viên thu mua, xuất nhập khẩu Nguyễn Thu Uyên
Cua Hoàng đế đỏ Na Uy - lựa chọn cho quà tặng và tiệc cuối năm
Lợi thế của bất động sản dòng tiền trên trục quốc lộ 13
realme và Thế Giới Di Động ký kết hợp tác chiến lược 2026
OLP'25, OlpAI'25, Procon'25, ICPC Asia HCMC 2025: Khai phá tài năng công nghệ trẻ
Nhóm thiện nguyện Minh Phước được vinh danh tại Giải thưởng Tình nguyện Quốc gia 2025

