Chức danh/Vị trí: Nhân viên xuất nhập khẩu

Chia sẽ:
avatar

Đinh Trang

Ngày sinh: 24-02-1985

Giới tính: Nữ - Đã kết hôn

Quốc gia: Viet Nam

Điện thoại: 0971573979

Địa chỉ: 26/14 DHT 11, P. Đông Hưng Thuận, Q.12, Hồ Chí Minh

Email: trangdinh1416@gmail.com

Thông tin nghề nghiệp
1 năm
Nhân viên
Đại học
English - Cao cấp
Nhân viên
Xuất nhập khẩu
Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Nhân viên chính thức
21/02/2019
Mục tiêu nghề nghiệp

- My target is to develop myself and have a position of professional.

- Work in an active environment with precious opportunities for career advancement.

- Become an excellent employee in the field and the duties they undertake.

Kinh nghiệm làm việc

Công ty đã từng làm việc

Binh Thuan Electric Ltd

* Personal staff

- Do all administrative jobs in the office.
- Translate all documents (from Vietnamese to English) relating to the workers (record, document, letter...) for senior.

Vinh Nam JSC

* Secretary

- Assist project manager in arranging meetings with client, contractors, design consultants.
- Receive and deliver all drawings, correspondence from & to client, contractors and design consultants.
- File all documents relating to the undertaking projects.
- Support client with preparing and issuing tender documents to contractors.

Ngoc Quang Logistics

* Customer service, operation, document

- Arrange meetings with client, attend the meetings and take notes of meeting's contents.
- Check with carrier (airlines: CX, BR, VN, HX, CI, TK..., sealines: Wanhai, TS Lines, Yangming, Huyndai, Maerk...) or with agent to offer tariff to client.
- Find & connect with agent oversea via network such as WCA, WLIN to check freight & handle nominated shipment.
- For export shipment: Receive client's requirement, make & send booking confirmation, prepare document: C/O, Fumigation, Health Certificate then release AWB.
- For import shipment: Collect relative documents, fill in MNF, upload MNF via VNSW, send Arrival Notes & Debit Note, release D/O.
- Liaising with customer for goods arrival & delivery, unexpected trouble.
- Handling requests from customer/partner by providing smooth and efficient methods and maximizing their satisfaction.
- Handling and solving all emails relative the task.
- Follow up loading schedule daily, follow up booking confirmation from client.
- Check document such as: Invoice, packing list, C/O, B/L, AWB... before sending docs dispatch to customer.
- Handle the claims, provide documents in need to customer.
- Other administrative duties as required by manager.

Kỹ năng chuyên môn
...

WORKBANK.VN - Ngân hàng việc làm trực tuyến hàng đầu Việt Nam, luôn cập nhật thông tin việc làm mới nhất trên toàn quốc, được thành lập năm 2008.

Giới thiệu
Thỏa thuận sử dụng
Quy chế hoạt động
Chính sách bảo mật thông tin
Cơ chế giải quyết tranh chấp

Liên hệ

Phone:
028.6264.9264 / 028.54052.777
Mobile:
0913.49.71.71 - 0974.906.609
Email:
support@workbank.vn
Địa chỉ:
Xem bản đồ
Hợp tác đầu tư:
0983.852.025

Copyright © by WORKBANK.VN. All right reserved. Giấy tiếp nhận: 246/PTTH&TTĐT của Cục PTTH-TTĐT cấp ngày 7/11/2008.

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Phan Quang - GPKD: 0303685627 - Do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP.HCM - Cấp ngày: 10/03/2005

Trụ sở: 343/42 Sư Vạn Hạnh, Phường 12, Quận 10, TP. HCM - Điện thoại: 028.6264.9264 - 028.54052.777