Tìm kiếm ứng viên miễn phí hãy đồng hành cùng WORKBANK.VN
Chức danh/Vị trí: Nhân viên xuất nhập khẩu
Đinh Trang
Ngày sinh: 24-02-1985
Giới tính: Nữ - Đã kết hôn
Quốc gia: Viet Nam
Điện thoại: 0971573979
Địa chỉ: 26/14 DHT 11, Phường Đông Hưng Thuận, Quận 12, Hồ Chí Minh
Email: trangdinh1416@gmail.com
- My target is to develop myself and have a position of professional.
- Work in an active environment with precious opportunities for career advancement.
- Become an excellent employee in the field and the duties they undertake.
Công ty đã từng làm việc
Binh Thuan Electric Ltd
* Personal staff
- Do all administrative jobs in the office.
- Translate all documents (from Vietnamese to English) relating to the workers (record, document, letter...) for senior.
Vinh Nam JSC
* Secretary
- Assist project manager in arranging meetings with client, contractors, design consultants.
- Receive and deliver all drawings, correspondence from & to client, contractors and design consultants.
- File all documents relating to the undertaking projects.
- Support client with preparing and issuing tender documents to contractors.
Ngoc Quang Logistics
* Customer service, operation, document
- Arrange meetings with client, attend the meetings and take notes of meeting's contents.
- Check with carrier (airlines: CX, BR, VN, HX, CI, TK..., sealines: Wanhai, TS Lines, Yangming, Huyndai, Maerk...) or with agent to offer tariff to client.
- Find & connect with agent oversea via network such as WCA, WLIN to check freight & handle nominated shipment.
- For export shipment: Receive client's requirement, make & send booking confirmation, prepare document: C/O, Fumigation, Health Certificate then release AWB.
- For import shipment: Collect relative documents, fill in MNF, upload MNF via VNSW, send Arrival Notes & Debit Note, release D/O.
- Liaising with customer for goods arrival & delivery, unexpected trouble.
- Handling requests from customer/partner by providing smooth and efficient methods and maximizing their satisfaction.
- Handling and solving all emails relative the task.
- Follow up loading schedule daily, follow up booking confirmation from client.
- Check document such as: Invoice, packing list, C/O, B/L, AWB... before sending docs dispatch to customer.
- Handle the claims, provide documents in need to customer.
- Other administrative duties as required by manager.
- Nhân viên logistics, dịch vụ khách hàng Phạm Ngọc Huyền
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Ngô Minh Hoa
- Nhân viên xuất nhập khẩu Dương Viết Luân
- Chuyên viên ngành logistics Nguyễn Hồng Hiền
- Nhân viên xuất nhập khẩu Doãn Thị Tuyết
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Đỗ Ngọc Minh Huyền
- Nhân viên xuất nhập khẩu Vũ Hương
- Nhân viên xuất nhập khẩu Đào Hương
- Nhân viên thu mua, xuất nhập khẩu Nguyễn Thu Uyên
- Nhân viên chứng từ xuất nhập khẩu Bùi Viết Sang
Meypearl Harmony Phú Quốc: Khởi động hành trình lan tỏa giá trị sống tinh khiết
Chuỗi cà phê Highlands xuất hiện, Sun Casa Square gia tăng tiện ích
Văn Minh - Thương hiệu vận tải hành khách uy tín và sứ mệnh phục vụ khách hàng từ trái tim
Phòng khám da liễu Lona Skin Lab đồng hành cùng các thương hiệu thẩm mỹ
Khi 750 triệu mở lối đầu tư tại "thủ phủ công nghiệp"

