Chức danh/Vị trí: Marketing, Media intern

Chia sẽ:
avatar

Lâm Thành Nhân

Ngày sinh: 15-06-1999

Giới tính: Nam - Độc thân

Quốc gia: Viet Nam

Điện thoại: 0938496747

Địa chỉ: 275/35/10 Quang Trung, Phường 10, Quận Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Email: lam.thanh.nhan156@gmail.com

Thông tin nghề nghiệp
1 năm
Mới tốt nghiệp
Đại học
Vietnamese - Cao cấp, English - Sơ cấp
Mới tốt nghiệp
Báo chí / Truyền hình, Marketing / PR, Tổ chức / Sự kiện
Từ 7 đến 9 triệu
Hồ Chí Minh
Nhân viên chính thức, Thực tập
04/04/2024
Mục tiêu nghề nghiệp

- Successfully complete the KPIs that have been assigned, and take part in developing and improving the consulting, customer support, and order closure processes. By raising the standard of consulting and customer support services, actively contribute to creating a trusted and high quality service brand.

- After 5 to 7 years of employment, the objective is to become a department manager.

Kinh nghiệm làm việc

* 01/2021 - 11/2021: Nestle Vietnam Co., Ltd - Distribution management system.

- Assist distributors in managing the market distribution of products using the DMS sales system.

- Implement the new system for the company's purchasing and sales distributors, show system personnel where new items are on the system, and assist them in comparing the data on the company's goods from the old system to the new system.

- Providing sales people with information about the new system to help them better comprehend the new features not present in the Nestle Company's previous system.

* 01/2022 - 10/2022: VTV - Hyundai Home Shopping Co.,Ltd - Sale assistant marketing.

- Provide product details to partners so they can complete customer orders.

- Managing SNM sales collaborators' communication channels and disseminating product information using posted articles so that sales collaborators can introduce clients to the company's offerings.

- Place orders for customers and keep track of order status to quickly answer questions from partners.

Trình độ học vấn và quá trình học tập

* 09/2017 - 07/2022: University Of Van Lang - Public Relations & Communication.

- Average grade point average (GPA) is 2.45.

- Successfully complete the KPIs that have been assigned, and take part in developing and improving the consulting, customer support, and order closure processes. By raising the standard of consulting and customer support services, actively contribute to creating a trusted and high-quality service brand. After 5 to 7 years of employment, the objective is to become a department manager.

Kỹ năng chuyên môn

- Kỹ năng viết bài.

- Kỹ năng làm việc cá nhân.

- Kỹ năng làm việc nhóm.

- Kỹ năng giao tiếp.

- Kỹ năng thuyết phục khách hàng.

- Kỹ năng quả lý thời gian.

- Kỹ năng lập kế hoạch.

- Kỹ năng MS Office.

...

WORKBANK.VN - Ngân hàng việc làm trực tuyến hàng đầu Việt Nam, luôn cập nhật thông tin việc làm mới nhất trên toàn quốc, được thành lập năm 2008.

Giới thiệu
Thỏa thuận sử dụng
Quy chế hoạt động
Chính sách bảo mật thông tin
Cơ chế giải quyết tranh chấp

Liên hệ

Phone:
028.6264.9264 / 028.54052.777
Mobile:
0913.49.71.71 - 0974.906.609
Email:
support@workbank.vn
Địa chỉ:
Xem bản đồ
Hợp tác đầu tư:
0983.852.025

Copyright © by WORKBANK.VN. All right reserved. Giấy tiếp nhận: 246/PTTH&TTĐT của Cục PTTH-TTĐT cấp ngày 7/11/2008.

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Phan Quang - GPKD: 0303685627 - Do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP.HCM - Cấp ngày: 10/03/2005

Trụ sở: 343/42 Sư Vạn Hạnh, Phường 12, Quận 10, TP. HCM - Điện thoại: 028.6264.9264 - 028.54052.777