Tìm kiếm ứng viên miễn phí hãy đồng hành cùng WORKBANK.VN
Chức danh/Vị trí: Quản lý hành chính, vận hành sản xuất

Nguyễn Chí Thiện
Ngày sinh: 21-12-1988
Giới tính: Nam - Đã kết hôn
Quốc gia: Viet Nam
Điện thoại: 0938688895
Địa chỉ: 124/57C Xô Viết Nghệ Tĩnh, Phường 21, Quận Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Email: pc.thiennguyen@gmail.com
- Experienced in operations & admin for shopping mall & building for over 5 years provided me lots of management skills.
Hoa Sen University - NIIT Centre
Bằng cấp: Cao đẳng
- Expert, network administrator.
HCMC College of Economics
Bằng cấp: Cao đẳng
- College bachelor - business administrator.
* From 06/2018: Admin - Operation Manager (Residential Area) - Tan Binh ICC JSC.
Job Description:
- Manage all operation activities of the Residential area. Collect and analyze information, forecast demand and trends in operations.
- Build up Job Descriptions, define functions and authority, coordinate activities of the related departments (Security, Landscape, Maintenance, Administration).
- Build up, tracking and update the procedure of operation. Coordination between related Dept. / Team.
- Budget management and operating costs, debt recovery support.
- Instructing, training, supervising and evaluating the performance of employees (KPIs).
- Build up and maintain a positive relationship with customers; Receive and handle complaints about service quality.
* From 06/2017 to 06/2018: Assistant to HR - Admin Manager - Branch of Oriental Saigon Ltd. Co.
Job Description:
- Manage all operation activities of the Building.
- Build up, tracking and update the procedure of operation. Planning, coordination between related teams (Security, Housekeeping, Maintenance, Administration).
- Manage operating costs and quality of outsourced service units (Landscape, Pest control, renovation...).
- Instructing, training, supervising and evaluating the performance of employees (KPIs).
* From 09/2015 to 09/2016: Assistant to Operation Manager (Shopping Center) - Icon68 S.C - Bitexco Group.
Job Description:
- Manage customers information and business activities of the assigned fields (Entertainment and F&B) in terms of contracts, sale record, staffs, rules and regulations.
- Manage all operation activities of the Building.
- Quality management of outsourced service units (Landscape, hygiene, pest control, renovation...).
- Checking the quality, maintenance of the facilities of the building. Receive and handle complaints about service quality from customers.
- Instructing, training, supervising activities and evaluating the performance of staff of the related teams (customer service, cashier, floor supervisor).
- Assist the Marketing Dept. in PR and organization of events.
* From 09/2013 to 09/2015: Floor Supervisor (Shopping Center) - Saigon Trade Co. (SATRA).
Job Description:
- Supervise the operation assigned by Manager.
- Supervise the business activities assigned by Manager.
- Checking the quality of service, facilities… of the building.
- Assist the Marketing Dept. in PR and organization of events.
* Others:
- Leasing Executive (F&B) at RomeA Department Store.
Deputy general director (HR-Admin)
Tan Binh ICC JSC.
Merchandising manager
RomeA Department Store
Deputy manager
Saigon Trading Co. (SATRA)
- Trưởng phòng hành chính, nhân sự Lưu Xuân Thanh
- Nhân viên hành chính văn phòng Lê Đình Kiên
- Trưởng phòng kế hoạch sản xuất Trần Thế Vũ
- Trưởng phòng hành chính nhân sự Lê Anh
- Nhân viên hành chính nhân sự Như Lê
- Trưởng phòng/ Quản lý hành chính nhân sự, pháp lý Đặng Minh Vương
- Nhân viên hành chính, văn phòng Võ Thị Nga
- Trưởng phòng hành chính, nhân sự Phạm Kim Dung
- Nhân viên kế toán, hành chính văn phòng Ngô Thị Ngọc Trâm
- Nhân viên hành chính nhân sự Đỗ Thùy Kim Ngân

Việc Làm Tốt hợp tác cùng Trường Trung cấp Công nghệ Thông tin Sài Gòn

Tác hại của bụi mịn PM2.5 đến sức khỏe và cách bảo vệ

Lễ tốt nghiệp lớn đánh dấu 25 năm RMIT lớn mạnh cùng Việt Nam

HUD Kiên Giang: 30 năm góp sức xây dựng kinh tế địa phương

Vị giác phiêu du giữa thiên đường biển đảo
