Chức danh/Vị trí: F&B manager

Tạ Hồng  Thông

Tạ Hồng Thông

Ngày sinh: 20-04-1978

Giới tính: Nam - Đã kết hôn

Quốc gia: Viet Nam

Điện thoại: 0908 632 242

Địa chỉ: 309/3A Phạm Văn Chí, Phường 3, Quận 6, Hồ Chí Minh

Email: tahongthong1@gmail.com

Thông tin nghề nghiệp
13 năm
Quản lý
Đại học
English - Cao cấp
Quản lý
Nhà hàng / Khách sạn
Từ 25 đến 35 triệu
Hồ Chí Minh
Nhân viên chính thức
16/03/2018
Mục tiêu nghề nghiệp

- Phát triển chuỗi nhà hàng, cà phê.

Kinh nghiệm làm việc

- August 2001 - 2004: Worked at the Wild Horse Restaurant, 8/D1 Thai Van Lung St, Dist. 1, HCMC

- 24th Sep, 2004 - 25th Nov, 2012: Worked at F&B Dept. atSheraton Saigon Hotel & Tower

- 29th Nov, 2012 - 5th Oct, 2014: worked at C.S.C.S international N.V in Italia

- Working at Sorae Japanese restaurant, 24th & 25th floor, AB Tower, 76A Le Lai, Dist. 1, HCMC

- Set up Air360 Sky bar 45 - 47, Dang Thi Nhu, Dist. 1,HCMC

- Worked at the Chill sky bar Saigon A&B Tower, 67A Le Lai, Dist. 1, HCMC 

- Brand manager in the Yen Sushi & Sake Pub Restaurant (present).

Trình độ học vấn và quá trình học tập

- Bachelor of business administration.

* Other:

- Bartender certificate (2001)

- Successfully completed Training courses at Sheraton Saigon Hotel & Towers.

- Building comfort & loyalty Sheraton signature language, enriching conversations and service simulation modules (July 2009).

- Everything communicates, Signature Sheraton services (2009).

- Emotional connections, what’s my style? The gift of opportunity and solutions that connect modules (Oct 2010).

- Successfully completed Training courses at Costa Campus.

- Ready for excellence compass plus course (2012).

- HACCP basic course (2012).

- Certificate of participation (May 15th, 2012).

- Completed CEO at IFA (Institude Of Finnance And Adminstration) Certificate.

Kỹ năng chuyên môn

- Market analysis.

- Set up restaurant system.

- Making company process (Marketing, Accounting,Human Resources).

- Work well with current legal (hygiene and food safety, fire protection, labor insurance, etc.).

- QA & QC.

- Communicate effectively with guests and managementteam.

- Extensive knowledge about Western food, snack, wine, special cocktail.

- Good English and guest relationship skills.

- Using office software and Email in work well.

- Training and coaching.

- Strong Leadership skill.

- Management skill.